Audience Targeting – na czym to polega?
Prowadzisz firmę? Chcesz, aby informacja o Twoich usługach trafiła do właściwej, konkretnie sprecyzowanej grupy odbiorców? Oferta Audience Targeting jest skierowana właśnie dla Ciebie.
Audience Targeting jest to szereg działań mających na celu dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. W ramach realizacji kampanii wykonywane jest szczegółowe badanie zachowań użytkowników w przestrzeni internetowej. Monitoring odbywa się przy użyciu nowoczesnych, skutecznych narzędzi marketingowych.
Podczas realizowanych przez nas kampanii korzystamy z różnych źródeł danych. Największe znaczenie mają trzy podstawowe źródła wiedzy o użytkowniku - 1st party data, 2nd party data, 3rd party data.
1st party data
Dane zbierane przez reklamodawcę we własnym zakresie za pośrednictwem strony internetowej, CRM, subskrypcji, firmowego call center lub przeprowadzonych badań kwestionariuszowych. Z przeprowadzonych badań można uzyskać między innymi: imiona i nazwiska, adresy zamieszkania, adresy e-mail, numery telefonów, informacje o zakupie i przeglądanych stronach.
2nd party data
To dane, które pochodzą od innego podmiotu lub dane, które zostały zgromadzone podczas przeprowadzonej kampanii reklamowej. Dane te z reguły nie są traktowane, jako towar do sprzedaży – udostępniane są na ustalonych zasadach, zgodnie z umowami zawartymi pomiędzy firmami.
3rd party data
Dane pochodzące od zewnętrznych podmiotów (osób trzecich) dotyczące użytkowników, które zostały wcześniej anonimowo zagregowane z wybranych stron internetowych wydawców lub dostawców usług marketingowych. Zebrane informacje zazwyczaj dostępne są formie predefiniowanych segmentów – demografii, zainteresowań, intencji zakupowych, itd.
Zachęcamy do korzystania z naszych usług – zapewniamy fachowe doradztwo. Prowadzimy profesjonalne kampanie reklamowe opierając się na najnowszych rozwiązaniach. Docieramy do odbiorców reklamy poprzez szeroki wachlarz kanałów promocji – sporządzamy profesjonalny mediaplan. Kontrolujemy na bieżąco przebieg każdej kampanii, wykonujemy optymalizacje – przedstawiamy niezbędne raporty. Gwarantujemy najwyższą jakość usług dopasowanych do potrzeb klientów oraz ich możliwości budżetowych.